DOSTAWY i ZWROTY

Po “suche fakty” odsyłam do Regulaminu sklepu, 🙂

 

Wysyłanie …

Paczki zazwyczaj wysyłane są  pocztą lub za pośrednictwem firm kurierskich, ale możliwości dostarczenia zakupów do Państwa domu czy firmy są bardzo różne. Nie ma żadnych ograniczeń, jest mnóstwo możliwości przekazania zamówienia poza tradycyjnymi kanałami. Chociażby Ci Państwo, którzy mieszkają w pobliżu nie muszą otrzymać produktów zwykłym kanałem. Mogą je odebrać osobiście lub poprzez znajomych. Koszt dostawy także jest różny i zawsze jak najtańszy.

 

Dostarczanie …

Przedmioty sprzedawane w sklepie Arteuphoria, to zazwyczaj baaaardzo delikatne rzeczy, które wymagają specjalnych zabezpieczeń 🙂 Kupujecie Państwo bardzo różne zestawy. Są to często całe komplety galanterii papierniczej i innych dodatków, więc ma jednego, wspólnego schematu pakowania towaru.
Mogę jednak Państwa zapewnić, że  zakupione produkty zostaną zabezpieczone najlepiej jak to możliwe i dostarczone do Państwa rąk w najkrótszym możliwym czasie i najbardziej dogodny dla nich sposób. Czasem może się zdarzyć, że paczka wyjedzie ze sklepu np. dzień później, tylko dlatego, że nie było możliwe skompletowanie odpowiedniego opakowania.
Oczywiście o wszystkim jesteście Państwo informowani na bieżąco a wiele decyzji podejmujemy wspólnie tak, aby uzyskać jak najlepszy efekt.

 

Reklamacje …

Po otrzymaniu przesyłki wszystko Państwo dokładnie oglądacie i w razie jakichkolwiek wątpliwości śmiało kontaktujecie się ze sklepem. Jeśli znajdujecie jakieś błędy, produkty z jakiś powodów nie są zgodne z zamówieniem lub zostały zniszczone podczas transportu, informujecie nas o tym, a obsługa sklepu ArtEuphoria z pewnością naprawi lub wymieni Państwa towar na zgodny z tym, który kupiliście.

 

Zwroty …

W ciągu 10 dni możecie Państwo zwrócić każdy zakupiony w sklepie przedmiot, pod warunkiem, że nie był w żaden sposób przystosowany specjalnie dla Państwa. W praktyce wygląda to tak, że jeśli zakupiliście Państwo np. zaproszenia na wigilię Bożego Narodzenia z gotowym tekstem wewnątrz, na który nie mieliście wpływu  i  wykropkowanym miejscem na wpisanie szczegółów zaproszenia, to bez problemu możecie je oddać do sklepu  w stanie nienaruszonym. Jeśli jednak zamawiając te same  zaproszenia ustalaliśmy jak ma brzmieć ich tekst (np. wybieraliście Państwo spośród różnych możliwości), to nawet jeśli nie personalizujemy danych, ten produkt nie podlega zwrotowi. Nie znaczy to, że musi tak być, bo Państwa zadowolenie jest podstawą naszej pracy. Znaczy to, że każdą sprawę i każdego Klienta traktujemy indywidualnie i decydujemy czy zrot jest możliwy i na jakich warunkach 🙂

Oprócz zasad opisanych w sklepowym regulaminie, obowiązują u nas także niepisane przepisy dotyczące sprawiedliwego handlu i obsługi po sprzedażowej.  Klient nigdy nie pozostaje nieusatysfakcjonowany i pozostawiony samemu sobie. Nawet sprawy na pozór nierozwiązywalne znajdą u nas pozytywne zakończenie 🙂

Hits: 16

Scroll to top